Wednesday, March 23, 2011

Nej, tyvärr måste jag nog gå hem nu, jag...

- ska bygga byrårer av ek & elfenben
- ska tömma kvarterets roskisar
- lägger heltäckningsmattor åt pensionärer på fritiden
- måste se hur det går med läckaget
- måste hitta min mammas borttappade vante
- har glömt på lampan i mikrovågsugnen
- måste stärka kragarna på min skjortsamling
- måste hjälpa till med rivningen av gamla McDonalds - nu ska det bli ny & mer trivsam inredning
- är med i en grupp och varje helg återskapar vi invasionen av Normandie
- måste baka bröd för frälsningsarmens soppkök
- tvättar det lokala handbollslagets match-underkläder
- måste lära mig gå på styltor inför mitt föredrag om absurditet
- måste leta efter en silversked
- är rädd för att mjölmaskarna har ätit sig igenom paketet
- måste kolla att mjölken inte blivit solid
- måste vattna en sällsynt kaktus

Vi funderade på det här med J en stund. Man ofta vill gå hem men tycker att man inte har tillräckligt bra orsak. (Av nån jävla anledning.) Det finns ganska många bra orsaker.

1 comment:

M. Lindman said...

Haha, man måste ju hitta en orsak, ett skäl, nånting.