Thursday, April 07, 2011

Hejdå Lotro. Hej liv.

Varning! Blödigt inlägg på kommande. Jag är arg, jag har misslyckats. Jag har velat ha ett spel som inte funkar på min dator, har laddat ner, laddat ner igen, haft fel version, bytt, bytt system, övervägt att installera Bootcamp, avvägt, retirerat. Jag är inte så bra på datorer om jag tror. Jag orkar inte läsa det finstilta. Ja skiter i att placera ddt-filer och dll i konstgjorda mappar, turbinlaunchar inte och stigarna finns inte alls. Jag kan inte detta! Jag har satt ner en massa tid på en massa som jag inte ens har lärt mig något av. Eländes Machintosh och eländes mig som ska bli så intresserad av något som jag inte kan få. Ja, det är väl douchen i mig som just vill ha något jag inte kan få, hahhahhaa.
Nu inser jag fakta. Jag kan inte sätta ner tjugotals timmar och dagar på att spela ett fånigt spel. Det var aldrig meningen.
Istället ska jag dricka saftsoppa och nektar och invänta total klarhet.
Ska avsluta med en beundransvärd bild av den värld som aldrig tog emot mig.

No comments: