Monday, October 10, 2011

Lotta's New Age Bullshit

Det är inga bra dagar, nä. Jag får höra att hela rummet är tyngt av negativitet på grund av alla mina negativa tankar, sen att jag ser ut som en skalbagge där jag ligger begravd under en stor dyna. Det skrattar jag åt. Det spelar ingen roll. Jag måste lära mig att sluta ta åt mig av andras skit och istället bry mig om saker som har positiv innebörd, som att det inte är det minsta fel på mitt liv och hur jag har valt att leva det. Det är inte mitt fel att dom jag har vuxit upp med varken kan kommunicera med varandra eller vet sitt eget bästa.
I den andan ska jag nu skriva en lista, och den får bli på engelska.

Lotta's New Age Bullshit:
1. Think about the planet. Now, how important are YOUR fucking issues?
2. Forget about your issues.

No comments: