Saturday, December 08, 2012

Supermario goes Africa

När mitt Logic-program ännu funkade så byggde jag ihop en sånhän störande liten elektronisk icke-låt:



För jo, det handlar bara om att BYGGA när det kommer till midi. Bygga, lägga till, lyssna, dra ut klossar, korta av klossar osv. Jag tycker det är SKITSKOJ! Typ det bästa jag vet efter att äta, knulla och knarka. Nej, jag skoja bara.

Egentligen skulle jag tycka att det skulle vara roligt att bygga en egotrippad tortyrkammare, dvs ett rum med bara min musik, mina bilder och typ min vedervärdiga matlagning. Alla skulle vara välkomna. Det skulle finnas spelregler, typ alla skulle uppmuntras till att hålla nån form av torrt föredrag eller inspirerande show, en i taget. Det är väl tysken i mig som önskar mera engagemang, mera program på såna där hemmafester, typ en spåhörna eller vad vet jag. Folk som gör saker, program bara.

No comments: