Wednesday, January 02, 2013

Slackerinlägg

Kom just på att det är sex dagar kvar tills vårterminen börjar på universitetet. Fick ett vafan-infall, ertappade mig i ett dåsigt vakuum i vilket jag inte visste överhuvudtaget vad det var för veckodag, vad det var för datum eller vilken tid på dygnet det var. Den där skrämmande känslan när man för musen upp till högra datumraden på skärmen, att man faktiskt måste kolla vad för datum och vad för dag på veckan det är, för att man inte har en blekblåaste aning. Man håller andan och sen pustar man ut, att jaha, det var bara den andra ännu. Vilken lättnad där sen. Jag hinner ännu anmäla mig till kurser, jag hinner hänga med. På något sätt ska jag fixa det där. Jag har inte ännu slackat efter totalt.

Ok, jag ska sluta låta sådär förbannat bortskämd och hippie-lat.

No comments: