Thursday, July 18, 2013

Mellanrapport eller nåt sånt

Jaså hej där. Skulle gärna skriva lite mer, men just nu känns det nästan övermäktigt att skriva, lite som att vad ska man hålla på med det för - man kan ju hålla på o fara omkring istället. Känns lite som att hela det här med internet känns förlegat, gammalt - nuförtiden ska man leva istället, vara ut på gatorna, träffa folk och sånt. Det är sånt som jag också har gjort. Sjukt mycket har hänt här på sistone. Var ska man liksom börja ta tag i nånting? Har varit på ett mycket omtumlande och fantastiskt läger, lärt mig mycket om mig själv och sådana klichéer, sen haft utlandsbesök och i morgon blir det då igen lugn och ro och jag ska ta en titt på vad för bilder jag har knäppt med min knäpp-kamera här under de senaste veckorna. Hunden är också tillbaka från sommarlovet vilket innebär ständiga promenader och sånt. Goder natt natt natt.

No comments: