Wednesday, August 28, 2013

Onödig uppdatering om mitt oerhört intressanta liv

Måste bara berätta vad som är på gång, trots att spänningsgraden inte är den största. Jag har anmält mig till kurser, FYRA STYCKEN. En som går på torsdan MELLAN ÅTTA OCH TIO. Jag ska upp klockan sju. Hur vi rent praktiskt ska fixa det här får vi se, men jag gillar ju såna här extrema tag och omväxling i vardagen, så att stiga upp sjutiden en vardag kommer att kännas ungefär som att vara i Mexiko.
En annan kurs handlar om musikjournalistik. Jag vet att jag kommer att sitta där med konstant hjärtklappning sen, ett sånt upprörande ämne som musikjournalistik (why does it even exist?) kan inte göra en annat än extremt upprörd, hela tiden. Jag HATAR musikjournalistik och siktar på att vara bäst i klassen.

No comments: