Wednesday, November 20, 2013

Gradun är det tråkigaste sen maten jag åt igår

Ville idag skriva nåt sånt där inlägg om hur det känns att varje dag rulla till Arken, sätta sig i datasalen och ta itu med pappersarbete och tankearbete och sånt där som det är meningen att jag ska göra, men sen kom jag på hur fullständigt ointressant, oglamouröst och tråkigt det är. Det enda som rör sig i mitt huvud nu:
1. Har jag tillräckligt material?
2. Håller min teori?
3. Fixar jag det här?
Det givna svaret på alla de här frågorna är "jag vet inte".
Och så fortsätter vi.

Men veeet ni vaaad. Dom har frågat oss som lämppäre åt Tapani Kansa i sommar! Hahahahahaa. Hohoohooh. Får man säga det här redan? I alla fall sa jag det nyss. Tapani Kansa! Det är fantastiskt. Kan det inte bli sommar snart?

2 comments:

M. Lindman said...

coool! tapani kansa uppträdde i körkan i min hemkommun för inte så länge sen. jag ville gå, men dessvärre var jag inte där. men i sommar!

walopää said...

Men wohoooooo altså, töfft!