Monday, December 09, 2013

Problem och lösningar

Hej sophögsbloggen. Alltså jag blir så fruktansvärt IRRITERAD. Jag får inte gjort nånting på gradun. Finns det nåt mer irriterande än när man har nånting att göra - man vet vad man borde göra, men man får ingenting gjort för att:

a) det är ett sånt jävla liv i datasalen - ingen ro för lättstörda jag
b) jag har inte sovit ordentligt (igen) så jag är bara trött och ofokuserad och så fort jag får fatt i en mening jag borde skriva ner så är det nåt pucko som babblar till här i äckel-datasalen och min välformluerade mening exploderar som ett pappersark som förvandlats till små bitar som dalar ner över mig bara
c) jag har inget uppdaterat word-program på min egen dator, så det finns ingen chans att dra nånstans där man hade fått lugn och ro med egen dator.

OK, så lösningar:

a) ladda ner ett fucking fungerande Word-program på din egen dator
b) bli INT arg på dig själv och kom hem som ett åskmoln. Ta det här en annan dag, det är ännu (erhmm) långt till jul.
c) skriv ännu nåt bullshit här

BULLSHIT, BULLSHIT BULLSHIT.
Jag hatar alla. ALLA har piss i huvudet. USCH usch usch,
kommatecken,


No comments: