Monday, July 14, 2014

Ineffektivitetsboet

Alltså, jag är hemma och löhör i soffan och har egentligen lust att skriva om nånting, har varit med om en hel del och sådär så det borde ju finnas grejer att skriva om, men ändå har jag inte direkt nån lust. Men jag ska nu ändå passa på att officiellt berätta att det inte blir någon flytt, haha. Vi orkade inte ens med tanken på det, så vi annulerade annuleringspappret. Här händer det alltså inga stora förändringar, skööönt. Jag kom nyligen på att såna där stora förändringar kanske mestadels är jobbiga även om de naturligtvis också ger en möjlighet att börja på ny kula och sånt där.
Nu skulle jag villa skriva att snart blir det andra bullar, snart ska det fan byggas ett effektivitetsbo här, men jag ids inte för femtioelfte gången skriva nåt sånt för att sen se det initiativet rinna ner i kakibyttan.

No comments: