Wednesday, October 22, 2014

Sophögen & sovpeeling

Den svarta klumpen bredvid datorn är en perfekt Mili-boll
Sedan vi hade gäster i helgen har gästmadrassen blivit liggande i vardagsrummet, hundarna har gjort den till sin och jag har börjat kalla den för "sophögen". Jag har också stupat ner på sophögen emellanåt med dator och pappershögar, och till och med sovit där några nätter fast det drar lite från fönstren och det är lite sandigt just på grund av att hundarna hänger där jämt. Det är bara att låtsas att sanden är nån slags dyr sov-peeling, lol. Att sova och hänga lite kring på olika nya ställen i hemmet kan vara inspirerande, upplyftande och ja – framför allt omväxlande, så det rekommenderar jag. Ta en madrass bara, lite tecken och dynor och MYS--fucking--PYS.

3 comments:

M. Lindman said...

Jag skriver under på det där med att byta utkiksplatser i hemmet. Själv brukar jag sova på soffan nån natt bara för att bryta upp gamla mönster i min 30 m2-boning.

ponks said...

Precis så gör man!

liteskrik said...

Åååh, SOVPEELING, förstås!