Tuesday, November 18, 2014

Beskrivande

Det här är inte jag
Hittade en gammal bild som jag tycker att så fint beskriver hur dagen idag såhär långt har tett sig. Har i princip haft ett tomt word-dokument öppet exakt hela dan, hunnit vara ute med hunden två gånger och sen bara lorvat mig. Jag fattar inte hur jag gör det! Dessutom har jag egentligen inte tid för det! Jag vet att jag ger ett helt jättefint intryck till alla genom att ständigt uppdatera er om hur otroligt sysslolös och ineffektiv jag är största delen av dagen, men jag kan väga upp detta med att konstatera att jag sen när det gäller är ganska jäkla effektiv och får hela böcker sammanfattade på nolltid. Jag har dessutom hört att Bill Gates gärna anställer lata mänskor av den anledningen; de hittar på snabba och effektiva lösningar för att sen ha tid att lata sig. Det här kan jag för övrigt slå mig i backen på att jag har skrivit om förut, exakt samma sak om Bill Gates och det här. Känner mig som en ständigt upprepande låda.

No comments: