Monday, November 03, 2014

För trött för att tycka något

En sjukt lång och intetsägande dag har det här varit, om nån frågar mig. Vi har legat i en hund-mänskohög och sovit turvis, varpå J gick och lade sig nån gång 21-tiden. Jag spelade Lotro och hade ingenting att säga. Var ute ett varv med hunden som i sin neonväst tycktes lysa upp hela studentbyn. Det verkade aldrig bli ljust idag och jag kom på att jag både gillar det och inte gillar det. En del av mig omfamnar detta elände och all den kreativitet och det inomhuspåhitt som sånt här ger upphov till. Men sen är det också en del av mig som bara skulle villa boka första bästa flyg nånstans långt bort där man kan gå i T-skjorta och känna sig levande. Antar att det är så de flesta tycker.
Inkommande vecka ska jag opponeras och sen vet jag inte nåt mer. Det har varit en ganska rolig helg, men man är liksom för trött för att tycka något.

No comments: