Saturday, August 22, 2015

Gnäll gnäll gnäll

Jag sitter hemma och är sur för att jag inte tog mig samman och fixade så att jag kunde vara i Helsingfors idag med resten av världen och flagga för rättvisa och förändring. Nej, istället har jag latat mig så skinkorna har domnat, sett hur lördagen har närmat sig och gjort nada åt det, nada. Det jag kunde ha gjort är att ha fixat hundvakt, det var det enda obstaklet. Men nej, jag gjorde det inte. Och nu hamnar ni alla läsa mitt gnäll över detta. Gnäll, gnäll gnäll gnäll gnäll.


För att tänka på annat ska jag nu posta en häst som har dykt upp på mitt häst-obsessionsforum. Ni minns Sophisticated Storm? Nå nu har det dykt upp en häst med namnet Sophisticated fear! Det roar mig detta. Sofistikerad rädsla, liksom en rädsla som är lite fin i kanterna. Det är något det.

No comments: