Tuesday, November 10, 2015

Tidig tisdags måndagslista

1. Vad ser du fram emot den här veckan?
Gudars, den här veckan är så himla maxad.


Haha, skoja baa. Uttrycket var roligt.
2. Vilken var den senaste bloggen du började läsa?
Jag läser alltid bara samma bloggar upp och ner för att jag är enformig och har obsessiv personlighet. Ibland läser jag sporadiskt andra bloggar och blir så upprörd så jag måste gå i köket och hyperventilera en stund.
3. Ska du laga någon härlig mat den här veckan kanske?
Nej, det tror jag inte. Jag såg igår en tjej i en teveserie som jag kom på att jag avskydde för att hon betedde sig lite liknande som jag. Hon var bortskämd, överkänslig och väntade på att andra skulle göra saker åt henne.
4. Säg en grej du verkligen vill göra som du ska ta dig tid för den här veckan!
Ligga i soffan.
5. Innan vi gör måndag på riktigt, vilket ord ska du hålla hårt i hela veckan?
Nej. Jag menar ja. Nej, ja!
6. Vad gjorde du igår kväll?
Jag kom hem från Borgå, det var omtumlande. Somnade framför en teveserie. Åt dåligt bröd med gurka.
7. En bild som symboliserar denna dag:
Det skulle vara en bild av en räv, faktiskt. Jag ritade en ful räv idag på jobbet. Den blev så ful, så ful. "Så fin" sa min arbetskamrat.
8. Vad åt du till frukost idag?
Hafsade i mig tjock havremjölk och müsli. Allt var slut. Hetsåt cornflakes på jobbet.
9. Vilken tid på morgonen vaknar du?
Kring tio.
10. Hur ser du oftast ut till vardags?
Som ett skämt.
Lista från en sån här.

No comments: