Saturday, December 19, 2015

Lov och paj

Jag har satt så mycket tid och energi ner på julkalendern att det knappt har blivit tid över till nåt annat alls. Men nu har jag jullov. Ett riktigt LOV, kan man tänka sig. Naturligtvis är det inte frågan om något betalt lov, jag är ju inte vuxen på det sättet, men däremot har jag gjort mitt livs första PAJ, så på det sättet har jag närmat mig vuxenheten litet mer.
Jag är mycket exalterad inför allt som håller på att hända, inte för att det är så mycket precis, men för att det till exempel blir helg och det är roligt. Ja, milde tid, så mycket informativt jag har att komma med just nu. J spelar FallOut, det verkar fantastiskt, jag väntar på att Youtubes videoredigerare ska arbeta klart samt att klockan ska bli tolv så jag får posta nästa kalenderlucka.

No comments: