Friday, January 20, 2017

Snark

Alltså LADIDAAADIDAAA jag behöver en ven. Så att jag kan sitta och snacka med vennen istället för att bröta ut på sociala medier, i fyllan. För jag var nere på treenikämppän (eller vad heter det? ÖVNINGSLOKALEN??) och lyssnade lite på hur inspelningarna går och fick mig lite vin och blevo mig lite uppsluppen, och jag har en sån där allmän känsla av att jag inte kan vara civiliserad nåt mer? Frågetecken? Alltså jag KAN, men jag vill kanske inte. Nej, tvärtom. Jag vill, men jag KAN inte.

Jag är bara så trött på att vara med hundar och sen mig själv. Jag känner mig mer som en hund än som en människa, på många sätt. Jag kommunicerar liksom med dem hela tiden, inte undra på att hundmänniskor i allmänhet uppfattas som lite sturska och korta i tonen. Det är ju så man kommunicerar med hundar: man säger sina små kommandon, men mest gör man det med kroppen. Man menar det man säger. Man lär sig att mena vad man säger, för annars är hundarna bara fuck that human no means what she says. Att kommunicera med ett djur. Lära sig hur man gör. Man får ju heller inte låta det stiga åt huvudet på en, det där med att man är on top of the pack.

Snark.....

Märker ni hur trött jag blir på den här diskussionen?

No comments: