Monday, November 20, 2017

Ni kan se er i reven om ni inte vill ha vad jag har gjort, skojar bara, skojar bara.

Nu får man väl ändå officiellt påstå att man ramlat av nanowrimo? Det gick rätt bra i början, men missar man än sådär tre dagar är det plötsligt ganska hopplöst att försöka komma ifatt sig själv. Insåg att det nog är bara att sluta när jag började skriva i stil med "nämen hej igen, vad har hänt idag då, nå jag har ätit smörgås."
Nu har veckan börjat lite mer sådär uppåt-lajbans än förra, för jag har stigit upp i tid och jubbat. Håller på att sätta ihop en infokarta över Nötö och det är ju lite roligt faktiskt, det är lite naturstigar här och kulturstigar där, lite översättningar och lite bilder att hantera. Jag tror det kan bli bra, återstår bara att få styr på alla de hårda viljor som existerar på ön och som vill vitt olika saker. Brukar göra precis vad jag vill och sen säga att folk kan se sej i reven om de inte vill ha vad jag har gjort, för så gör jag med typ allt, skojar bara. JAG SKOJAR BARA!

No comments: